Veel üks piparkook…

Foto: Shutterstock

 

Jõulud on söögipühad. Jõulupeod kolleegide, sugulaste ja perega, lisaks veel piparkoogiküpsetamised lastega ja kommikotid koolist. Et sellest võimalikult valutult läbi tulla, peaks panema kõrva taha mõned tarkused.

 

  1. Mõtle hea enesetunde peale

Enne jõululauda istumist mõtle ebameeldivale tundele, mis tekib siis, kui kõht on söödud liiga täis. Vaata lauda ja mõtle, mida ja kui palju sa taldrikule võtad.

 

  1. Paku endale parimat

Arutle endamisi, mis on sinu jaoks kõige parem ja tervislikum. Kuigi toit on jõulude ajal tähtis, on veel palju teisi mõnusaid asju. Hellita ennast saunas, kasuta talviseid vürtsiseid eeterlikke õlisid, toitvaid näomaske ja kehakoorijaid või mine massaaži.

Ja kui satud ikkagi jõululauas liialdama, pole hullu midagi. Mine järgmisel päeval suusatama, lund rookima või lihtsalt jalutama ning enesetunne on taas parem.

 

  1. Tuuluta oma seisukohti

Vanasti söödi jõulude ajal palju, sest kõik sügistööd olid tehtud ja jõuluks tapeti siga. Ees oli aga ootamas kevadine paastuaeg, kus süüa sai vähe. Tänapäeval süüakse igal ajal liiga palju, nii et jõulude ajal pole vaja tagavara koguda. Kinnita endale, et sel aastal ei söö sa end jõululauas kurguni täis.

Loe edasi ajakirjast…